Eind 2021 hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Aan de hand hiervan bekijken wij waar wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren en hoe wij ervoor kunnen zorgen dat wij optimaal voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Wij zijn trots op het resultaat, namelijk een overall cijfer van een 7,8. Meer dan 80% van de ouders beveelt onze organisatie aan bij anderen. Ouders zijn gemiddeld genomen heel tevreden over onze medewerkers, de communicatie, voeding, de locaties, het aanbod van activiteiten en de bijdrage die we leveren aan de ontwikkeling van kinderen.

Maar er is natuurlijk ook nog ruimte voor verbetering. Wij zullen 2022 gebruiken om de communicatie over de ontwikkeling van kinderen te evalueren en te optimaliseren. Als we kijken naar ons activiteitenbeleid, is er nog wel wat ruimte voor verbetering als het gaat om de frequentie en de wijze waarop wij de cognitieve ontwikkeling van de BSO kinderen spelenderwijs stimuleren. Verder hebben wij veel te maken (gehad) met uitval van personeel wegens corona en we kampen met een zeer krappe arbeidsmarkt. Dit is soms merkbaar in de stabiliteit op de groepen. Wij doen er alles aan om onze vestigingen open te kunnen houden en we zijn verheugd dat u begrip heeft voor de maatregelen die wij nemen om dit te realiseren. Wij zetten ons er dagelijks voor in om nieuwe personeelsleden te werven, nieuw personeel intern op te leiden én ons huidige personeel te behouden. Op deze manier hopen wij snel weer de stabiliteit en flexibiliteit te kunnen bieden die u van ons wenst.

Wij willen u hartelijk danken voor de deelname aan het onderzoek. Dit helpt ons om de kwaliteit hoog te houden.